Együtt fogyni jó

Sokan szenvednek a túlsúlytól. Én is. De szeretnék jó példával elöljárni és segíteni azoknak, akiknek az élő példa gyakorlati támogatással bírhat. El kezdtem fitness terembe járni és hétről-hétre leírom mi történt, hogyan alakul a súlyom, a ruhatáram s egyúttal mindenkit arra biztatok, hogy soha nem késő el kezdeni, még ha kis lépésekkel is. Szorítsatok, hogy sikerüljön, hogy ne adjam fel. Hiszem, hogy a kitartással, a pozitív szemléletmóddal Neked is tudok segíteni.

Címkék

comb (1) diéta (1) edzés (1) edzésidő (1) edzésnap (1) edzésprogram (1) elhízás (1) ellipszis (2) fitness (3) fogyás (3) futógép (3) gép (1) hasizom (1) izom (1) kedv (1) kg (1) kihagyás (1) lépcsőző (1) mérleg (1) ruhaméret (1) súly (1) szex (1) terhelés (1) torna (1) tréner (1) tréning (1) túlsúly (1) update (1) Címkefelhő

Izzasztó délelőtt

2011.04.07. 11:05 charlottesweb

Ahogy ígértem, betartom a szavam. Ma is voltam tornázni. Fél nyolc felé elvittem a gyerekeket suliba, aztán célba vettem a fitness termet.

2. edzésnap - 2011. április 7.

A tegnapi edzésprogram alapjai követve, ma az alábbiak szerint végeztem a gyakorlatokat:

  • Futógép: 20 perc. Most 5-ös dőlési fokozatban, 4 km/h sebességgel. Becsülettel leizzadtam.
  • Ellipszis tréner: 4x5 perc. Bár tegnap egybe volt a 20 perc, de az nagyon kimerítő volt, inkább már utálatos a végére, így ma variáltam rajta. 5 perc is nagyon fárasztó, de 1-2 perc pihenés után üdítő belefogni a következő 5 perces tréningbe. A 20 perc, így is meg lesz a végére és éppúgy hatékony. A lábremegés persze nem maradt el a végére ma sem.
  • Combgépek: mindkét típusút 30 kg-ra állítottam be és 5x20 felosztásban csináltam végig az ideszóló edzésprogramot.
  • Evezés: 2x500 métert eveztem. Na ez is fantasztikus, ma már kezdtem ráérezni. Az 500 méter evezés az én tempbómban 2 perc 10 másodperc volt - nagyon fárasztó, de az a kellemesebbik fajta. Ki kell próbálnotok, ha még nem tettétek. Mivel ez egy kellemes feladat, megismételtem.
  • A végére még tettem 2x5 perc ellipszis trénert, csakhogy nehogy már pihent lábakkal menjek ki az edzőteremből :)

Mai napon összesen: 80 percet töltöttem aktív mozgással.

Az edzés utolsó perceire már nem maradt sem innivalóm, sem túl sok levegőm és a törülközőm is nagyon nedves lett - nagyon jó leizzadtam és lefáradtam ma is.

Holnap is reggel megyek, mert így nem tolódik el a napom és amikor hazaérek, kezdődhet a munkavégzés. Azért tudni kell, hogy mostanság 18-as (46-os) ruhaméretem van, a cél az, hogy 12-es vagy 14-es méret is rámjöjjön - majd egyszer :)

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás torna fitness edzésprogram comb ellipszis futógép ruhaméret

A bejegyzés trackback címe:

https://debella.blog.hu/api/trackback/id/tr632806757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása